2012. január 28., szombat

Szeretnék visszamenni, ha csak egy napra is. =/

Szeretnék visszamenni a múltba. Visszapörgetni valahogy az időt, akár átélni egy pillanatot, egy napot. Most döbbentem csak rá, hogy mindenki megváltozott körülöttem, én meg maradtam ugyanolyan , ami fura. Barátnők vesztek össze, bepasiztak,boldogok lettek. Én maradtam ugyanaz a lány aki egyedül van, és ezzel nincs is semmi baj. Azzal sem lenne semmi, hogy mindannyiójuknak pasijuk van. Megértem. Sőt még örülök is neki. De sokszor. Úgy érzem. Nem nem felejtenek el, ez rossz kifejezés lenne. Csak már mindannyiójuknak meg van a maga életük. Hol vannak már azok a pillanatok, amikor kint voltunk és önfeledtül nevettünk a semmin? Elvesztek a távolságban. Hiányzik minden. Egy év se telt el azóta, mégis minden de minden elképesztően megváltozott. Nekem új suli. Új emberek. Akiket megszeretem már most a szivemhez nőttek.Bárki bármit monnd, hiányoznak a régi nyári napok, amikor még nem azt halgattam , hogy melyikőlyük mitcsinált a pasijával.Tényleg nincs semmi bajom vele. Csak néha igen.. Nyomasztó. hogy egyedül vagyok. Megint ide jutunk ki xd. Amugy ja nyomasztó, decsakmert mindenki van nekem meg nincs. Igazság szerint nem hiányzik, egy pasi. Így legalább nincs kivel veszekedni. Azthiszem. Én csak. Szeretnék. újra minden átélni ami történt, amikor még nem mindenki pasizott. Jah. Hiányoznak azok a napok =/ azok az emlékek >< =//

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése