2012. január 13., péntek

Már megint ="///

Hihetelen, hogy tök jól indult a napom de komolyan. Ahhoz képest , hogy péntek 13 (mellesleg leszarom) De komolyan suliba is tök jó volt. Erre ülünk Rékával (padtársam) Bioszon. Én meg fb-ztem telóról. Felmentek facere.. és az első állapot amit megláttam , az az volt. Hogy szerelmes valakibe. Igen Ő az aki miatt én már oyl rég óta szomorú vagyok, oktalanul. Na jó nem oktalanul. Hiányzik. Nagyon. És komolyan mondom, nemrég ott tartottam, hogy sikerült már magammal is elhitetni, hogy elfelejtettem őt, és hogy ő csak egy haver. De amikor  iyleneket kiír, vagy bármi. Összerándul a gyomrom, és felébrednek az addig szunnyadó lepkék, és megint kezdődik minden elölről. Szenvedek. Sírok. Sírok. Mégtöbbetsírok. Egyénként úgy utálom , hogy még midngi miatta szenvedek. Ő már rég elfelejtett. Csak egy strigula voltam a noteszébe. De baszki akkor mi a francért modnta azt amikor később bevallottam neki h még mindig miatta szenvedek. Mért a francért modnta azt h különleges voltam. A faszt voltam különleges ><.. Nemtudok neki hinni. Akkor se tudtam. De akkor is szeretem.Hogy lehet valakit ennyirre. acchww. A barátim meg szerintem lassan totál kivannak készülve tőlem, mert azért csak állandóan felhozom a témát. Őt.  Hát ja  nemcsodálom. Persze , modnják , hogy felejtsem már el. DE HA egyszerűen újra mindig és mindig visszajön????????? ><""" Megfogok őrülni. Annyira de annyira elegem van ebből a kibaszott érzésből. De annyira. Inkább meg se történt volna. Inkább nem kelett volna neki engednem akkor, rám másszon inkább hozzá se kelett volna szólnom. Ha tudtam volna előre , hogy ez leszz tuti nemengedem neki, hogy összetörjön. Teljesen. Ami a legrosszabb. Hogy a tudta nélkül még midnig fájdalmat okoz. De az biztos. Hogy erős leszek. Leszarom már az érzéseim leszarom őt is. (vagynem) Deigen nemfog érdekelni. Erős leszek.És tuti , hogy az idén nyáron nemfogom engedni, hogy újra rám másszon és újra beleessek egy ekkora Hibába. Mert Ő egy nagy HIBA.. -.-" Igazából az is meglehet , hogy másra fog rámászni. Nemfog érdekelni. Persze belül tuti megfogok szakadni, de ezt neki nemkell látnia. Ésha megkérdezné hogy szeretem e még őt a válasz tuti egy nagy NEM lenne.. Ami részben igaz is, hisz gyűlölöm, de szeretem is egyben ._.
Xoxox
amy :III

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése