2012. január 23., hétfő

Barátnő(k)

Igen barátnők. Sokszor hallani, látni hogy az emberek barátnőikkel beszélnek, szórakoznak. Ők azok az emberek akire elvileg mindig számíthat az ember. De  mindannyiunkban felmerül egyszer az a kérdés, hogy vajon meg e bízhatunk a másikba. Fogalmam sincs mikor ér el a barátság egy olyan szintre, amikor már tök hülyeségekről tudtok dumálni, mint például arról, hogy milyen épp a kedvetek, vagy éppenséggel csak ültök egymás mellett és nincs szükség rá , hogy mondjatok akármit is. A barátság egy csodás dolog. Észre se veszed, magától alakul ki. Néha olyan emberekkel, akiknek barátságára sohassem számítottál volna. Ilyenek az én barátaim is. A barátaim, akik nélkül ha nemlennének elvesznék. Nem Tlennék saját magam. Talán egy más ember lennék most,  egy sokkal rosszabb. Ők kelettek nekem ahhoz, hoyg rájöjjek ki vagyok. Igazán még msot sem vagyok biztos benne. Csak azt tudom, amikor velük vagyok, megszünik a világ, nem szégyenkezünk egymás előtt. Bármit megosztunk egymással mert tudjuk , hogy ah egy titokról is van szó Ő megtartsa. Vagy csak egy nyári csillagos estén kint ülünk a füvön, és elsírjuk gondunk bajunk már vagy 100szorra de ők mégis végighalgassák. Nem modnják azt , hogy nem érdekli őket. Mert még ha titkon  nem isérdekli őket, sohasem mondanák el neked, mert szeretnek. Nem kelél ahhoz kimondaniuk. És hogy honann tudod ki az igazi? Szerintem onnan, hogy legyen bármennyi közteteka távolság, bármennyi idő teljen el anélkül, hogy nem találkoztok. Amikor mégis megtörténik összejöttök. Ugyanott folytassátok, ugyanúgy fesztelenül tudtok nevetni , sírni pnaszkodni. Ez az igazi barátság. Én megtaláltam az enyémeket ^^ Köszönöm , hogy vagytok nekem ^^ :3

<33333

xoxoxo amy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése