2012. január 17., kedd

Ó sziahello új amy *-*

Ja xd. Mai nap. Meg a tegnapi is úgy elment.. Fura dolgok játszódnak le mostanság bennem ><. Nem kell rossz dolgokra gondolni.De úgy mindig is oylan voltam , aki szeret elgondolkozni a dolgokon. Talán egy kicsit magamnak való is. Persze, hangulatfügggő. De sokan vannak úgy vele , hogy utálják a magányt. Nekem néha, nagyon szükségem van rá ><. Ilyenkor rendbe teszek midnent a fejemben. Legalábbis próbálok. Aztán midngi jön /szerencsére/ egy ember aki kizökkent belőle :). Mais tök szarul indult a kedvem, de mire beértem a sulira meg jött az életkedvem xd. Így hát tök átlagos napnak igérkezett /nemis votl több , mitn egy átlagos nap / Eltelt xd Kezdem megszokni tényleg az osztálytársaim *-*Sőt néhányukat megszeretni. Mert hát persze tele van kétszinű alakokkal, de azért akad köztük jófej is *-* :D Amit ma bioszon lerendeztünk hihetelten volt. Ott szakadtunk a hátsó padsorba míg a többbiek valami, filmet néztek a csigák párzásáról xDDD / iszonyat gusztustalan volt ><"".Amugy ma arra jöttem rá, hoyg eddig csak le akartam szarni a másik nemet. De msotmár tényleg sikerül. Mármitn nem minden értelemben xd Azért nekem se kattant át teljesen xd Viszont tökjó, hogy a padtársamnak , mér nemkell hallgatnia a nyavalygáasaimat xdd Most én hallgatom őt *-* XD
Szvla tökjó nap votl a mai. Régen voltam mér boldog, És msot az vagyok. Hogy miért? fogalmam sincs. Lehet ,h ogy hoirmontúltengés, vagy cak simán fogjuk ráa kamaszkorra xd vagycsakmert. miértne legyek boldogVégülis tökjól elvagyok. Tényleg úgy senkibe se vagyok belezúgva még egyoldalúlag se. És ez így jó :)) Legalábbis msot >< azthiszem *-*
Amy :33
xoxoxoxox
csóközön *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése